Nie mogę się doszukać informacji o zniknięciu z nazwy klubu sponsora Beef Master. Na oficjalnej stronie klubu w paru miejscach jest nadal wymieniany jako sponsor tytularny a z nazwy klubu wyparował. Nie widzę jakoś tego "tytularnego" np na koszulkach zawodniczek. Czy klub wydał jakiś oficjalny komunikat w temacie?
Informacja o tym, że ZPM Biernacki, właściciel marki Beef Master nie będą sponsorem tytularnym pojawiła się jakoś po sezonie w wakacje. Współpraca miała być jednak kontynuowana, ale przy zmniejszonych nakładach i Beef Master miał zostać "Partnerem".
Nowy, tytularny sponsor, który według Pana Chudzika był już dogadany, zaklepany i miał zwiększyć budżet Budowlanych o 20-30% miał zostać ogłoszony na początku października, kiedy rozpoczynały się rozgrywki Orlen Ligi. I co? I nic. Ani widu, ani słychu.
Skład w porównaniu do zeszłego sezonu wygląda na bardziej kosztowny (Popović, Sieczka, Polańska), a do tego doszły koszty utrzymania zespołu Młodej Ligi. Straciliśmy sponsora tytularnego, a tego nowego (przynajmniej oficjalnie) nie ma. Wspomnę jeszcze, że z koszulek łodzianek w porównaniu do zeszłego sezonu zniknęły nazwy dwóch innych sponsorów - Torpol i Grot. Czy aby na pewno Pan Chudzik ma zapewnione środki na ten sezon, czy czekają nas perypetie podobne do tych z sezonu 2011/2012? Kiepskie wyniki i odejście Grabowskiego może mają inne podłoże?
Gramy w identycznych strojach w domu i na wyjazdach. To w ramach oszczędności?

Niestety wraz ze słabymi wynikami naszych siatkarek w dalszym ciągu idzie słabizna informacyjna. Jak wspomniał wika na oficjalnej stronie klubu mamy miszmasz ze sponsorami. Na stronie głównej tabela z poprzedniego sezonu trzyma się całkiem dobrze. Wyników w terminarzu nie ma. W zakładce drużyna brak Doroty Medyńskiej. Rozumiem, że jest kontuzjowana i możliwe, że nie zagra w tym sezonie, ale mimo wszystko jest częścią zespołu i wymieniona być powinna. Składu drużyny Młodej Ligi i ich terminarzu brak Zresztą co sezon informacji o naszych zawodniczkach próżno szukać, bo przecież wzmianka o ich dotychczasowej karierze przeciętnemu, łódzkiemu kibicowi do szczęścia nie jest potrzebna. Nie można się dziwić, że aktywność kibiców na tej stronie jest praktycznie zerowa. Kibic chce być odpowiednio traktowany Panie Chudzik. Mam na myśli przede wszystkim kibiców, którzy chodzą od lat na mecze Budowlanych i za bilety "płacą"!
Masz przypuszczalnie rację podejrzewając, iż zawodniczki w ramach oszczędności mają jedną zmianę meczowych ubranek. Wniosek stąd taki, ze stroje są częściej prane. Czekamy więc na sponsora z branży pralniczej - producenta pralek lub proszków do prania. Twoje uwagi co do "jakości" strony klubu bardzo trafne. Widać także duże oszczędności ale i dla kontrastu - swoistą megalomanię. Tytuły typu - "Na taki transfer czekaliśmy od lat!" ; "Idziemy jak burza!" czy "Kolejny tie-break i dwa cenne punkty!" dowodzą, delikatnie mówiąc, mijania się z realiami. Znamienna jest, jak słusznie zauważasz, śladowa aktywność piszących na tym forum. Zarządowi to widać nie przeszkadza, póki jako-taką aktywność wykazują kibice przy kasach biletowych. Ale jak historia uczy - do czasu...
P.S.
Ciekawi mnie czy Szanowny Pan Prezes raczy choć raz na sezon zaglądnąć na tę stronę?
20.09.10 - Wika dziwi się, że jego wpis jest ANONIMowy
21.05.12 - Wika apelował o poprawienie tabeli
6.11.12 - Ozone przestał wierzyć w zamieszczenie biogramów z prawdziwego zdarzenia
7.11.12 - Matofor pytał czy Organika ma jeszcze coś wspólnego z Budowlanymi
25.12.12 - Miiken miał uwagi co do aktualności strony i jej "zaniedbaniu"

Jak widać - "wszystko już było...."
Od tygodnia żyję z myślą , co będzie jak ten sponsor od pralek albo od środków piorących się nie pojawi ...?